my world

پیامی که مشخص میکنه زیبایی یا نه+این پست جهت ریزوندن کرم درونم بود=-=

بچه ها یه چیز جالب یافتممممممم بیاین ادامه ی مطالب*-*

این پیام رو فقط افرادی که واقعا خوشگلن میتونن بخونن و افراد زشت اون رو به شکل ستاره میبینن

**** ***** ********* **** * ****** **** *** ***‌.****،***** ***  ***** * *** ********** ***.

خدایی خیلی خوبه مخصوصا اونجایی که میگه****🥺❤

خب فقط شوخی بود خودم از دستی همه رو ****** گذاشتم🥲😂

اینم یه جور چالش در نظر بگیرید.

و اینکه بدون شک همتون خیلی خوشگلید اصلا نگران نباشید♡

جانان
پیامی که مشخص میکنه زیبایی یا نه+این پست جهت ریزوندن کرم درونم بود=-=
/post/40
جانان
  • ۴
  • ۱۸۲
  • پست شده - Tuesday, 12 April 2022، 02:18 PM
۱۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
Comments (۱۵)
. . . this page doesn't have any comments yet
  • Park roomin ..
    Park roomin ..

    اوکی من زشتم:) 

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اشکالی نداره....
    شاید مشکل از تست باشه ❤😂
  • kim iu
    kim iu

    وای ارهه من دیدمممممممم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام 
    خوبی؟
    آره یعنی سر اون****** غش کردم😂
  • kim iu
    kim iu

    😂😂😂😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    🤣🤣🤣🤣
  • SETY ^-^
    SETY ^-^

    وای من از زیبایی دیگه ترکیدم 

    چقد عاشق این جملم **** ***** ********* **** * ****** **** ***

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آیییی اینو که نگو اصن🤣
  • Aysu *-*
    Aysu *-*

    عبضیا من نمیبینمممممم=-=😂😭💔

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    الاهی هال مونی پیر عزیزم تو واقعا خوشگلی اینکه نمیبینی به خاطر کهولت سنه هالمونی گشنگم*-*
    برو عینک بزن درست میشه🤣❤ 
  • Mizuki Chibia
    Mizuki Chibia

    😐من نفهمیدم الان من زشتم ینی؟ •-•

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    چه بگم والا:/
    آدم باید شعور داشته باشه🤣
  • Fatie Wolf
    Fatie Wolf

    سلام من یه زشتم خدافظ

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام😂
    روحیه ت رو نباز زندکی هنوز پا برجا ست😂😂
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    نمیدونستم انقدر زشتم🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    الاهی بمیرم افسردگی گرفتی😂
  • حیحااااااااا /=
    حیحااااااااا /=

    ااا وا منم زشتم *-*

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    نه عزیزم این. تسته لابد مشکل داره حسودیش شده میگه زشتی🥺😂😂
  • Aysu *-*
    Aysu *-*

    ای بشر بچ😐😂🔪

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اوخودا آرامشتو حفظ کنننن💔😂
  • Jeon soli
    Jeon soli

    واییی تو ام دیدی؟*-*

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آره عزیز دلم*-* 
    قسمتی که میگفت******** خیلی خوب بود🥺
  • آوا:> ‌‌
    آوا:> ‌‌

    من که دارم میبینم^-^

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اوخی خوشگللل منم دیدمTT
  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^

    شما چتونه امرووووززززززز >0< همه از این پستا میزارن 

    دیگ حرفاتو اصلا باور نمیکنم-_-

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    یاااا اونی ببخشید^^
    دیگه تکرار نمیشه‌
  • Jeon soli
    Jeon soli

    ارهههه

    اونجاش **** عالی بود واقعا

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    عالی بود اصن هر دفعه میخونمش کیف میکنم🥲😂
  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^

    والا که پشماممممم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    الاهی😂
Write Your Comments
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">