my world

ملت میخوام یه چیزی بگم میشه بیاین لطفا+عاقا یه سوال دارم بیاین حواب بدین منتظرم...

خب دوستان من اومدم 

پست قبلی فقط شوخی آپریل بود

ببخشید اگه ناراحتتون کردم تروخدا کسی قهر نکنه

ولی اینو بدونید که من همیشه هستم❤🙂

و اینکه ممنونم که آنفالو نکردین😚

خدایی اون سه نفری که پست قبلی رو لایک کردن منظورشون چیه؟؟

یعنی مرسی که داری میری؟ یا به جهنم؟🤣

بیاین جواب بدین لطفا کارتون ندارم خدایی😂

جانان
ملت میخوام یه چیزی بگم میشه بیاین لطفا+عاقا یه سوال دارم بیاین حواب بدین منتظرم...
/post/32
جانان
  • ۸
  • ۱۶۵
  • پست شده - Friday, 1 April 2022، 10:20 PM
۱۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
Comments (۱۵)
. . . this page doesn't have any comments yet
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    ها ها ها میدونستم😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    انصافا هیچ وقت به خاطر دروغی که گفتی نمیبخشمت😂💔
    خیلی.....هستی😂😂
    نمیدونی چقدر خوشحال شدم
  • ERLIN uwu
    ERLIN uwu

    الان قهر کنم یاچی؟😔😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    قهر کنی گریه میکنمممم
    یا چیی؟؟
    عامممم بیا بوسم کن و بگو عاشقتم جانان😂💔
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    ببخشیددددددد🤣🤣🤣🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    باید فکر کنم ببینم میتونم ببخشم یا نه😉🤣
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    🤣🤣🤣🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    یعنی واقعا این سوال آخری ذهنمو درگیر کرد🤣🦧
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    🤣
    الان دقیقا به چی میخندیم؟🤣
    خنده در خنده شده🤣
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    مهم نیست بخند که دنیا به روت بخنده خواهر امروز خبر بدی شنیدم زده به سرم 🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    🤣🤣🤣
    اوخی امیدورام به خیر بگذره*-*

  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^

    منم یکی از اون ادمایی بودم که لایک کردن ^^

    گفتم با عشق بدرقه ت کنم خوووو XD

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    عا
    که اینطور
    عجب
    خو
    آها
    اع
    آره درسته🤣💔
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    خبر آن چنان چیزی نیست دیگه عادیه انشالله این دوسال تموم بشه و بخیر بگذره خلاص شم از این عذاب😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ایشالا🙂🤣
  •  فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    منم گولتو خوردم عوضی 🤣 خیر نبینی ایشالا . من فقط تو رو ببینم ...

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    الاهی بگردمت چینگو😂
    ببخشید تروخدا😂😂
    بیا اسکایپ بحرفیم
  • ERLIN uwu
    ERLIN uwu

    خفه شوووو بجاش میزنمتت انتظار داری بوست کنم؟ م عزیزم بیا جلو کارت دارم😂😂🔪

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    نه نه نمیام
    +من درحال فرار
    مامانننننن مامانننن این دختره میخواد منو بزنه کمکککک
  • آوا:> ‌‌
    آوا:> ‌‌

    ضایع بود ژانان ژان*-*

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    میدونم میدونم=-=
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان

    جانان بیبن تو وبلاگم درمورد کامبک بلک پینک ی چیزی گفتم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ایخز۸یمسنیجیمبمنر
    الان میااااااام
    راستی من کلی کامنت تو این چند وقت تو وبت دادم ولی هیچ کدوم تایید نشده=-=
    اصن میاد برات؟
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان

    کلیک کننن 

     

     این عکس لیسا خیلی پیدا کردم این یکیشه 

     

    خیلییییییییییییییییی خوشگبههههه این همه زیباییییییییییییییییییییییییییی

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آیییی خدا
    این همه جذابیت از کجا آخه
    🥺
    مرسی که فرستادیش🥵🤝🏻
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان

    نه فقط کامنت برا تولد لیسا دادی 

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    نه زیر اون اجرای سولار هم گذاشتم
    زیر اون خبر بلک پینک
    زیر ام وی تام بوی💔🥲
  • لیسا مانوبان
    لیسا مانوبان

    اره اونارو خیلی وقته ثبت کردم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اع!
    ندیدمشون💔😂
Write Your Comments
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">