my world

میشه بیای؟زیاد وقتتو نمیگیره+فک نکنم...

سلام عزیزای دلم

خوبید؟

دلم براتون یه ذرههههه شده

ولی واقعا بیان وایب قبل رو نمیده خیلی سوت و کوره آدم دلش میگیره

ولی گفتم بیام سلامی بکنم بی معرفتا

کنکوری ها در چه حالید؟

*ایگنور نکنید لطفا وگرنه گریه میکنم

_____________________

بچه ها فک نکنم دیگه برم

میخوام دوباره وبمو داشته باشم

بهتون سر بزنم

با هم ج ح بازی کنیم

میشه پیشم باشید؟

جانان
میشه بیای؟زیاد وقتتو نمیگیره+فک نکنم...
/post/70
جانان
  • ۳
  • ۲۳۳
  • پست شده - Saturday, 21 January 2023، 09:04 PM
۵۱ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
Comments (۵۱)
. . . this page doesn't have any comments yet
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    نیصم

    کنکورو ب قول اساتید محترم ***کردم 0-0

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اونییی قشنگم
    خوبی؟
    دلم برات یه ذره شده
    عررر>-<
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    فودایتتتت

    ت خوب باشی منم خوبم*-*

    هق منمممممممممممممممممم

    هیقق=.-

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    دورت بگردم من اونییی
    ♡♡
    دیگه چه خبر؟
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    سلام یار غارم^^

    خوبییییی؟

    دلم برات تنگولید

    کنکور منو با خاک یکسانید :))))

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام اونی کیمیا قشنگممم
    گربونت شم خوبم تو خوبی؟
    منم همینطور
    عزیزممم
    وایی من از الان برا چند سال دیگه که کنکور دارم استرس دارم:/
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    من صد دور بیشتر عزیزم

    چت و سرگردان اینجا

    و استرس

    ت چخبر عزیزم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    مهربونم
    استرس نداشته باش اونی
    استرس آدمو نابود میکنه
    روی جسم آدم تاثیرات بدی میزاره
    خودم به شخصه این مورد داشتم...
    یه عالمه دکتر،آزمایش،نوار قلب،اکو،هولتر و.... تهش گفتن مشکلت عصبیه=-=
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    خدانکنه

    منم خوبم مرسیییی*^*

    چندمی مگه؟

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    خوب بمونی گشنگم
    من ۱۵ سالمه باید نهم باشم ولی خب هشتمم یعنی ۴ سال مونده 😭😂
    ولی باورت میشه آر الان مدرسمون آزمونهای تستی و ... میگره که ما رو آماده کنه؟
  • ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...
    ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

    سلاممممممممم جاناااااا

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    دونسنگ رزالینممممممممممممم
    چطوری عشق اونییییی؟
    میصتت
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    عزیزی

    شت از اینحرفا از من گذشته .دست چپم بعضی وقتا بی حس میشه

    جرررر ب اونیت نمیرفتی خخخخ

     

    ++انا رشتت چی بود خخخخخخخ

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    هنوز انتخاب رشته نکردممم^^

    هعیییی اونی....
    لعنت به استرس و هر چیزی که باعث استرس میشه:)
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    اها:)))

    کار مدرستون خیلی خوبه ولی استرس نداشته باش و تا میتونی از الانت لذت ببر که دهم بیای دیگه از این خبرا نیس:/

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    دهم.... هیولا ست فک کنم
    ما هر وقت از هر معلمی سوال میپرسیم میگه این درس دهمه بعد مل اینطوریم که ودففف چه جوری این همه درس تو دهمه؟😂

  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    جوون ایشالله بهترینو انتخاب میکنی

     

    واقعا ..الانم منتظر ی ماه بعدم ک نتایح دی ماه بیاد ..دعام کن ک بشم "((

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    میسی عزیزم
    نگران نیاش قشنگم ایشالا بهترین ها برات رقم بخوره❤️🫂
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    الهییییی😂😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    😂😂
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    فدات عزیزم

    مرسی مهربون *-*

    این وب جدیدمه تازه زدم:)

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    نشی
    آخ جووون الان فالوت میکنم اونی😚
    *اونی گزینه فالو داره؟
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    جانان جان دیگه چخبر؟ برای ادامه گفتگو سوال خوبیه:))))))))

    ++بلک سوان عزیز رشتم تجربیه تو چی؟

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    هعی خواهر جان.... کلا زندگی کوچیکی دارم و چلنج های زیادی ندارم:) عملا کل زندگیم تو گوشیم و اتاقم خلاصه میشه😂
    @بلک سوان
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    بوس

    فدات مرسی عزیزم

    ن عزیزم کپیش کن لاو

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    بک♡
    ❤️😚
    باشه گشنگم
    اونی تو کامنت قبلی یکی ازت یه سوالی پرسیده
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    واوووو امیزینگ :)))))

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    میبی:"
    هو اِ بات یو؟
    واتس آپ؟🥲😂
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    فودایتت

    مرسی لاوم

    اها مرسی

    ++انا موفق باشی عزیزم ..منم تجربی بودم ولی انسانی دادم ولی زبان رو هم دادم خخخخ

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ماچ به کلت
    @اونی انا
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    ماچ ب مماخت *-*

     

    0-0خخخخ

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اوخییی😁😚

  • Ana   *_*
    Ana *_*

    دتر(ینی دختر😂ساری) چرا کانالت عوض شد؟😂😂

    هیچی سرکلاسم 😂😂

    نه تلگرام

     

    ++پس به همه یه سر زدی😂😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    نمد یهو رفتم تو فاز😭😂
    واییی خسته نباشی گشنگم
    منم تازه کلاسم تموم شده
    @اونی
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    دلت هوای اون روزا که کانادا بودیم رو کرده نه؟😭😂😂

    سیپاس زیباااا💜💜

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آره اونی یادته؟
    واییی چقدر خوش گذشت؟
    یادته من غذاهاشونو دوست نداشتم هر وعده نیمرو میخوردم؟😂
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    اره اره چقد خوووب بوود

    اوووف خیلییییی

    بیا تابستون بعدی بریم میای؟

    اره یادمه چقد بد غذا بودی الان بهتر شدی؟خیلی وزن کم کرده بودی🤣🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    وایی اونی از بهترین روزای زندگیم بود🙂
    تابستون عالیههه
    بلیت با تو من هتل رزرو میکنم این دفعه سعی میکنم غذا های بهتری بخورم😂
    آره الان بهترم😂

  • ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...
    ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

    خوبم اونییییییییییییییی

    تو خوبی؟ 

    چه خبرا؟

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    میسی گشنگم خوبمم
    خوب بمونی♡
    سلامتیت*-*
    تو چه خبر؟
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    سلام عشق چینگووووووو 

    چطوری ؟ 

    لنتی دلم برات یذره شده 

     کجایی؟ 

    چخبرا ؟ 

    چینگویا برام تعریف کن خیلییییییی دلم برات تنگ شده . میگم یه جایی بریم . اصلا دیگه طاقت ندارم 

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام عشقممممم خوبی؟
    من بد نیستم شکر
    منم همینطورㅠㅠ
    چینگووو پریروز گوشیمو درست کردمممم💃🏻
    منم همینطور یه تایم بگو بزنگم یکم بحرفیم
    من پایم فقط سختیش هماهنگ کردن خواده هاست=/
    یه قرار بزاریم با امیر و سبی بعدشم هز اونا خدافظی کنیم بمونیم خومون و تا صب بحرفیممم
  • ƖıɬɬƖɛ ცąɖ ɠıཞƖ  💕👻
    ƖıɬɬƖɛ ცąɖ ɠıཞƖ 💕👻

    هایی سوییتی شیطوری تو؟!

    میصت!

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    هایییی خاله گشنگمممم
    خوبی؟
    گروبونت من خوبم♡
    من بیشتررر ㅠㅠ
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    خیلییییییی موافقم .... 

    مشکل همینه فک نمیکنم خانواده ها پایه باشن . امیر و سبی که اصلا و ابدا ! 😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    :)))
    اوهوم...
    چرااا خوبه با اونا میخندیم😂ولی بعدش فقط خودم و خودت بمونیم
    از سبی خبر داری؟ محو شده کلا

  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    اره ب همه 😂😂😂👌♥

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    😂😂
    @اونی انا
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    شت 😂😂😂ای کاش نتیجه هم بده🙄💔❤😂😂😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ایشالا که نتیجه میده اونیم 
    نگران نباش♡
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    مرسی عزیز دلم 

    فدات❤🌹

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    *بغل کردنت
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    فک کردی مامان بابام اجازه میدن ؟ 

    سبی یه ماه پیش باهاش صحبت کردم . اونموقع که زنده بود . 

    دیشبم خوابشو دیدم یه خواب سمی دیدم یادم باشه برات تعریف کنم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    راستشو بگو
    باز کاری کردی؟
    شاید امروز بهش زنگ زدم...
    وایییی باز خواب دیدی داماد شده؟🤣
  • ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...
    ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

    هیچی تازه از مدرسه اومدم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    خسته نباشی دوسنگمممم
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    ن بابا چ کاری اخه 

    اره یه زنگ بهش بزن 

    ن بابا یه خواب وحشتناک سم بود . حالا دیدمت تعریف می کنم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اوک
    تو اسکایپ پیام داده 
    نوشته هلو اوری وان:)
    اوککک🥲😂
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    ماچ ماچ*

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    🙂❤️
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    من همیشه پیشتم البته اگ قبول شم:"))

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    1.یااااا قبول میسی
    2.حتی اگه قبول هم نشی باید بهم سر بزنی اونی
    منم پیشتمم
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    1.فدااااااااااااتم مرسی  لاو *-*

    2.اونجا دیگه وضعیتم ممکنه تغییر کنه 0-0 ولی شاید ابجیمو مجبور کردم منو ازاد ببره ولی دعا کن ملی قبول شم :(

    فداتم مرسی عزیزم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    خدانکنه♡
    ایشالا که بهترین ها برات رقم بخوره مهربون❤️
  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^

    سلام عزیزممم خوبیییی

    منم دلم برات تنگ شده بودددد😭🫂

    خوب میکنی بموننننن😭🫂🫂🫂

     

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اونییییی🥺
    منم بیشتر من خیلییی بیشتر
    میمونم اونی،میمونم🥺❤️🫂
    *پریدن تو بغلت
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    خب عالیهههههه

    از الان ساکتو ببند

    واوووو خداروشکر:)))

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آره آره
    ببین فقط بریتانیا دست منه فردا یه جا قرار بزاریم تو فرودگاه بدم بهت بلیتو
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    مرسینفسم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    اونی گشنگممم♡
  • Jeon soli
    Jeon soli

    اونیییییییییییییییی

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام دونسنگممممممم 
    خوبی قشنگم؟
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    جانان نپصم*-*

    الان وبم باکس فالوور داره میتونی فالو کنی لاو

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    فالو شدی اونی گشنگمم
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    اوو یادم رفته بود

    باشه باشه

    🤣🤣🤣🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    هعیییی اونی دیدی از پرواز جا مونیدیم؟💔
    حالا حالا ها هم بلیت نی
    چه کنیم؟
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    ارههههه🥲

    فعلن صبر میکنیم تا گیر بیاد

    تو این مدت کجا بریم؟

     

    +این دیالوگارو از کجامون درمیاریم ناموصن؟🤣🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    هعیی حیف شد
    این همه پول دادیم
    پول هتل....
    ای بابا شانس ما
    میخوای بیخیال کانادا شیم بریم فرانسه؟برا اونجا هفته ی دیگه بلیت هست:(
    +اثرات امتحاناست خواهر
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    آره والا

    فرانسه رو باید با کراشت بری منو تو هم که گراشی نداریم پس بیخیال

    اصن بیا بریم افغانستان میای؟😂😂😂

    +دقیقننننننن🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    افغانستان نمد😂😂😂
    پاشو همبن الان یه تاکسی بگیریم برم ترکیه 
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    قبوله بریم😂😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    عاقا مقصدم تغیر کرد
    میخوام کارتون خواب بشم😂
  • Ana   *_*
    Ana *_*

    چرا همه دارن کارتون خواب میشن؟😂

    من دارم وارد گیت میشماااا😂😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    زیرا بهترین انتخاب است😀🤣
    واووووو
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    مرسی عزیزم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ماچ به کلت
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    بکک بهت

    خوبی عزیزم؟

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    قربونت خوبم
    تو خوبی؟

  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    خدا نکنه ..شکر همیشه خوب باشی و بمونی عزیزم

    مرسی منم خوبم فقط یکن بدن درد دارم

    چخبرا؟

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    همچین عزیزم
    منم یه کوچولو سرما خوردم😮‍💨
    مراقب خودت باش،قرص بخور لباس گرم هم بپوش که اذیت نشی♡
    هیجی
    عاهاا 
    چهارشنبه کارنامه گرفتم🥲
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    فدات

    وای ..دمنوش و آویشن و اینا بخورر

    فداتم چشمم

    اخیی راضی ک هستی ازشش ؟

     

     

    +راستی اون عکس گل و دفتری ک بغل وبته مثل پروف منه

    کپیییییی نکردمااا الان ک دقت میکنم مثلشههه

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    نشی♡
    نمیتونم
    خونه تکونی داریم و عملا هیچ وسیله ای سر جاش نیست و هیچی نمیشه پیدا کرد💔😂
    عااام میدونی نمره م نسبتا خوبه یعنی مشاورم و دوستام میگن اوکیه نمرم ولی از اونجایی که خودمو پاره کرده بودم توقع بیشتر داشتم
    یااا اونی حتی اگه کپی هم میکردی فدای سرت
    ما که این حرفا رو با هم نداریم🥲😂

  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    عع از الان خونه تکونی دارین *-*

    چقدر منی ..منکه خودمو مثل ت کردم ولی باب دلم نشد خخخخخ

    اشکال نداره برا نوبت بعدت میترکونییی

    الهی فدات مرسی کهههه *-*خخخ

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    دو هفته ست شروع شده🥲💔
    حیححححح
    میشی اونی گشنگم♡
    عزیزمی♡
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    اخی ایشالله ب سلامتی تمومش کنی عزیزم

     

    فداتم مرسییی

    ت بیشتر

    الان پروفمو دوتا جوجه صورتی کیوت گذاشتم حیحی اومده عایا؟

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ♡♡
    ممنونم
    عاممم نه نیومده!
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    https://s2.uupload.ir/files/جوجه_mxl8.jpg

    ایناش عزیزم

    دیدم خیلی نازه گفتم بزارمش

     

    فدات عزیزم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ننههههههه
    چنگده کیوووووتهع 
  •   🖤black swan  🖤
    🖤black swan 🖤

    فددات

     

    مرسییییییییییی عزیزم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ❤️😘
  • Jeon soli
    Jeon soli

    مرسیییی خوبم تو خوبیییی؟
    واییی

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام
    قربونتتتت♡
    خوب باشی*-*
Write Your Comments
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">