my world

خودمو خالی کردم تو ابن پست(خاطرات روز آخر ندرسه)

بچه ها مدرسم تموم شد

اول صبح که رفتیم خیلی همچی عادی بود و فقط همو بغل میکردیم حرفای مثبت بهم میزدیم ولی بعدش یه ربع آخر یکی شروع کرد به گریه کردن بعد هممون باهم گریه کردیم خیلی بد بود همه همدیگه رو بغل کرده بودیم بلند بلند گریه پیکردیم بعد رفتیم پیش مشاور پایه مون(من به طرز وحشتناکی عاشقشم) 

اونم بغل کردیم گریه کردیم و در نهایت نوبت مدیر شد یه عالمه هم جلوی اون گریه کردیم اصن خیلی داغون بود فضای مدرسه آخرین نفر هم تاظمم رو بغل کردم خیلیی ماهه خلاصه که اینطوری...

روز آخر مدرسمون چطور بود؟

جانان
خودمو خالی کردم تو ابن پست(خاطرات روز آخر ندرسه)
/post/55
جانان
  • ۸
  • ۱۹۳
  • پست شده - Monday, 13 June 2022، 10:03 AM
۱۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
Comments (۱۴)
. . . this page doesn't have any comments yet
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    شنبه روز آخر منه و بنده قصد جشن گرفتن دارم😀

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
  • 𝑲𝑰𝑴  𝑵𝑨𝑵𝑺𝑰
    𝑲𝑰𝑴 𝑵𝑨𝑵𝑺𝑰

    اخی عزیزم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    🥲❤❤
  • ERLIN uwu
    ERLIN uwu

    گریه؟ ما از خوشحالی بال درمیاوردیم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    مدرسه ی ما خیلی خوبه🥲همه با هم واقعا دوستیم هم بچه ها هم معلما واقعا عالین
    خداروشکر که خوشحالی♡
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    منم یذره گریه کردم ولی خب خوشحالم که مدرسه تموم شد . برای اولین بار خوشحالم . معمولا ناراحت میشم وقتی مدرسه تموم میشه ولی باری امسال خوشحالم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آخییی🥲❤
    منم الان هنیه کتابام رو ریختم دوووور😂
  • Karina LEE🧋🍭🔗
    Karina LEE🧋🍭🔗

    هالا ما بر عکس شما خوشحال بودیم چون جشن تکلیف بود بعد  به جای اینکه گریه کنیم از خنده مرده بودیم😅🥲🥲😂😂😂

     

     

     

    اما خوب خدافظی تون با هم عالی بوده 😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    😂😂😂😂
    خداروشکر که خندیدی❤
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    چطور میتونی گریه کنی؟ تازه داریم از جهنم به بهشت منتقل میشیم😀

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    تو مدرسه بهم خوش میگذشت💔
    ولی خب تابستون هم خوبه
    🤭
  • ERLIN uwu
    ERLIN uwu

    ما نه معلم پایه داریم نه رفیق پایه

    از دم بدبختیم

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آخی چه بد
    بگرد حتما یه آدم خوب توی همکلاسی‌ات پیدا میکنی♡
  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    مدرسه... خوش گذشتن... چیزی که دو سه سالی هست تجربش نکردم🤣

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    توی مدرسه تو بشینی منتظر باشی خوش بگذره خوش نمیگذره چون خیلی چیزایی داره که غیر قابل تحمله تو باید خودت ازش لذت ببری و تلاش کنی برای شاد بودن:)
    راستی بیا خ
  • 𝘑𝘐𝘕𝘕𝘐 𝘒𝘐𝘔
    𝘑𝘐𝘕𝘕𝘐 𝘒𝘐𝘔

    مایی ک ی اشکم ب چشممون نیمد😂 ولی ب عنوان ابراز علاقه ب هم فش میدادیم سرکار میزاشتیم بچه هارو ولی این اولین سالی بود ک دلم برا هیچکدوم از چیزای مدرسه تنگ نشد..

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آخی 
    ما هم فوحش زیاد دادیم آخر سر اینجوری بود که میگفتیم خیلی بیشعوری که دوستت دارم🥲🤣
    به مغزمون فشار اومده بود🤣
    امیدوارم سال دیگه از مدرسه حسابی لذت ببری❤

  • 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧
    𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

    آخه اصلا نرفتم تا بخواد خوش بگذره کلا فکر کنم یک ماه رفتم 😂

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آهاااا بگو پس🤣
  • 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮  𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻
    𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

    اخی بهتررر😂

    من روز اخر مدرسه که دیروز بود ذوق داشتم که بیام بخوابمو و...😂😅

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    آخی خسته نباشی خاله🤣❤
    خوب بخوابی😂
  • Alia | شما هستم :")
    Alia | شما هستم :")

    از بست فرندم لب گرفتم :")

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    :")))))
    من یه بار تو مدرسه دوستمو محکم بغل کردم معلمم گفت چیه مراسم بغل کنون گرفتین🥲😂
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    چینگو وب سومی رو میدی ؟ لطفا ؟ گمش کردم 

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    سلام چینگوووو خوبی؟
    کجایی تو دختر چرا هرچی تو اسکایپ پیام میدم ج نمیدیTT
    والا خودمم الان پیداش نمیکنم میگردم برات توی خصوصی وبت میفرستم
  • فاطمه ^^
    فاطمه ^^

    اسکایپم خرابه فعلا . 

    اوکی تنکس 

  • check reply out
  • جانان
    جانان
    ای بابا😞
Write Your Comments
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">